ambitions

Ahej! Igår var en alldeles utomordentlig dag. Shopping i både Gävle och Valbo med mamma. Tanken var ju (eftersom jag har shoppingförbud) att jag skulle följa med som smakråd till mamma, vilket jag också var. Men, några saker följde med hem till min garderob också. Har tyvärr inga bilder för tillfället. Jag lägger upp dem imorgon. Jag köpte iallafall en klänning på Åhlens från FRK, en svart bustier från H&M och en pälskrage från Åhlens som jag tänkte sätta fast på min skinnjacka. Istället för att köpa en ny (tänker lite ekonomiskt iallafall).

På kvällen var det 20-årsfest hos Johanna. Vi fortsatte där det slutade förra gången om jag säger så. Lekte lekar och hade det trevligt. Sedan slängde vi in Hannah i bakluckan och drog till Lobby Nattklubb.. Och ja, det var väl exakt som alla andra gånger man har varit där! Samma folk, som står på samma ställe.. Lika dålig musik! Men, det kanske är så, att jag är inte en nattklubbsperson? Jag hatar ju för fan musiken. DUNK DUNK DUNK......DUNKDUNKDUNK!!!!!!!!!!!!!!. Och så ska man liksom hitta någon så kallad rytm och dansa till det? Nej fyfan. Men, med gott sällskap löser sig allt. Det var en helt klart godkänd kväll!

Denna söndag har inte bestått av mycket. Har mått illa, pluggat om matspjälkningen.... Och, ett tips bara.. kombinera inte dessa två med varandra. "Magsaft, galla, saliv, slem.............." osvosvosv.. Nej tack. Hoppas jag har nånting kvar i huvudet från alla lektioner säger jag bara. Annars är jag körd.



AC/DC denna sommar var underbart så jag måste visa denna underbara bild.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0