GALEN!

Försöker förgäves föra över bilder från mobilen till datorn. Men det går inte! Datorn vill ha någon jäklarns kod? Vadå för jäkla kod? Jag vet ingenting om någon kod. Så, nu böt jag tillbaka till min gamla mobil, där bildern jag vill föra över dock inte finns, men jag får väl knäppa nya då.

Igår
-Vaknade i Uppsala 07.00
-Åkte bil från Uppsala 08.10
-Började skolan 09.30 i Sandviken
-Lunchade med Anna 12-13
-Gick i skolan 13-15
-Blev hämtad för att åka hem 15.10
-Hämtade cykeln hemma 15.20
-Åkte till jobbet och började 15.30
-Jobbade galet många timmar.... till 19.30.

Nu när jag ser dagen nedskriven så känns den inte så lång. Men, det KÄNDES väldigt lång, och jobbig igår...

Nu ska jag jobba en sväng!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0