"Jag är varken sexig eller anstötande, så det är nog lugnt"

Just nu är jag ganska stolt över mig själv. Jag har lyckats skriva ett A4 på datorn om smaksinnet under en och samma kväll. Oftast brukar jag skriva några rader om dagen och blir klar efter 10 år, men inte idag, idag blev jag klar med allt! Så, imorgon ska jag skriva "Bloggtextuppgiften" till svenskan, och på tisdag en annan uppgift. Ett nice schema tycker jag. Annars brukar jag ha en pluggdag, där jag ska hinna med allt. Men det funkar ALDRIG. Hinner med EN, om jag har tur, som idag!

Åh! Imorgon kommer det ett gäng hit som ska byta våra fönster! Dom kommer "mellan klockan 8 och 9". Så kan man väl inte säga! Man måste säga när man SKA komma, tycker jag. Jag börjar ju skolan klockan 11.00, så i vilket fall får jag kliva upp innan jag måste. För dom ska börja byta fönster på övervåningen, såklart! Och på tisdag ska dom vara på nedervåningen. Men då börjar jag 09.30 så jag har väl lämnat huset innan dom hinner komma. Jag tycker att det är lite läskigt med folk jag inte känner i mitt eget hus liksom.

Annars kommer nog veckan bli helt underbar! Lite skola mån-tors. På torsdagkväll är jag bjuden på skaldjurskväll på HR av Viktor och hans föräldrar, det ska bli riktigt trevlig, längtar!



Kommentarer
Postat av: kristina bergström

det var tider det, en pigg o fräsch V.

2010-10-18 @ 11:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0