koka-kola veins

Hej, IGEN! Två inlägg på samma dag, skrivna under en och samma timme faktiskt. Blir så när man inte har nåt liv. Typ. Dock har jag inte uppdaterad här på en veckan, och det beror då verkligen inte på att jag HAR ett liv. Men, skitsamma. Mina veckor går segt, men ibland också jättesnabbt. Den här veckan har gått väldigt segt skulle jag vilja säga. Tråkvecka. Har inte alls gjort mycket vettiga saker. Går i skolan såklart, och det är väl vettigt, tror jag? Igår var jag i Uppsala hos V, det var trevligt. V får mig alltid att skratta. Jag skrattar delvis åt hans skämt, och åt mina egna, som har upprepar. Jag tror att han upprepar dom för att mina skämt är så fruktansvärt dåliga. Men det tycker ju inte jag, annars skulle jag ju inte säga dom, right? 

Idag är det fredag. Jag och pappa var hos bror en sväng och hjälpte han att starta bilen. Jag stod mest på sidan och kollade på, bäst så skulle jag tro! Sedan gick jag och pappa en sväng på stan. Sandviken, allvarligt! Är det en stad? Mer en väldigt stor byhåla! Men jag tycker om Sandviken, någon form av hatkärlek. Det är liksom inget fel på staden. Men, det skulle kunna vara lite finare. Lite fler affären. Ja, det skulle helt enkelt kunna hända lite mer saker! Men, man kan inte kräva hur mycket som helst av denna kommun! I vilket fall så fikade vi på Lasses idag. Kanelbulle och kaffe, det kan vara det bästa fikat som finns. Jag och pappa har faktiskt en affärsidé. Ett café, inredning=rock!, och i samma lokal en skivbutik! Skulle vara nåt. Det finns ju inte en endaste riktigt skivbutik i Sandviken! Det är för dåligt det. Hela gamla Åhlens står ju tomt! Och bredvid Bokia finns det en ledig lokal! Kan inte någon person starta en skivbutik? Kanske ska man slå på stort och göra det? Skulle ju vara kul. 

Nu ropar pappa, vi ska göra pizza!!! Kan bli hur gott som helst! Snart kommer mamman hem också. Efter maten blir det en kvällsprommis med Ida och sedan ostkrokar och Grizzly Man!

Ha en fin fredag folket. 

PS. Kom ihåg att tända ett ljus för mördade Elin. Och för alla andra ni saknar eller som ni på något vis bara tycker om.


 


Kommentarer
Postat av: V

V repeterar nog inte dina skämt för att han tycker dom är dåliga - snarare för att han anser att ditt skratt är lika njutbart som en femma morfin.

2010-10-02 @ 17:54:55
Postat av: "Hugo"

Börjat hänga med V igen? I Uppsala tillochmed?



Man kan nästan tro att du är kär igen ;)

(Är man bara vänner åker man inte ända till uppsala)

2010-10-07 @ 15:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0