told me that my hair was red

Jag har fått en ny bebis! XPERIA X10 heter han :)

Min gamla telefon ballade ju ur totalt! Så jag har använt en av pappas telefoner, som jag inte har fattar hur man för över bilder från! Men, nu när jag bytte så visade pappa hur man gjorde. Så jag bjuder på en massa bilder jag knäppt senaste tiden.


Sundsvall med Axmargänget.




Mitt och Maggans hotellrum.


Värd sina 104 riksdaler vill jag lova.


Hotellfrukost




Här kommer några outfitbilder!








GLAD TJEJ! Haha, varför ser jag alltid sur ut på kort?






I förrgår åkte jag in till Gävle och träffade Madde och Alicia.





Så, nu ska jag över på fika hos grannen, sen drar vi vidare på loppis! Och ikväll ska jag jobba 17.00-01.00, kul!


Jag och min bebis just nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0