band on the run

Vilket åkande! Fram och tillbaka har jag farit med Volvon idag. Vaknade imorse och fick åka direkt till mormor och skjutsa henne till en kompis. Sedan hem igen och grejja. Åkte till skolan en timme senare, från skolan och hem, och så ner på stan igen! När jag väl är på stan har jag glömt en sak hemma, och får åka hem igen och sen tillbaka till stan. Och hem igen såklart. Allt som allt nio vändor fram och tillbaka!? Galet. Tur att Sandviken inte är allt för stort. Har uträttat en del hemligheter på stan, käre far fyller år på söndag så jag shoppade en present till honom som  jag vet att han vill ha. Sedan älskade Emma, syster min, fyller ju också år! Så då har jag grejat med en present till henne också. Och när jag nu var så givmild var jag tvungen att kika in på Hedmans skor! Och såklart, till min lycka, hittade jag ett par underbart fina boots! Precis i min smak, och satt som om dom var sydda efter mig. Då var jag bara tvungen att slå till :)

Från Wildflower!



Nu ska jag unna mig popcorn (smörsmak) medan jag tittar på Idol! (Ni ser vilken TV-nörd jag blivit!)

Adios!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0