jag bör plugga typ... nu!!

Men istället sitter jag bara och degar runt på Facebook och sådant annat trevligt. Så, innan jag sätter igång och pluggar tänkte jag slänga in ett inlägg. Idag har jag inte gjort mycket. Eller, mer än vanligt iallafall, men det är ändå inte mycket att hänga i julgranen. Somnade kring 23.00 igår, vaknade 11.00 idag! Skönt med sömn iallafall, haha! Åkte till skolan och hade Naturkunskap, väldigt intressant faktiskt. Åkte sedan hem och tjatade på pappa att vi skulle göra något. Men, det är lättare sagt än gjort. Men till slut fick jag med honom till affären och vi handlade våffelmix och åkte hem och gjorde våfflor, med sylt och grädde! Efter maten åkte jag, pappa och mamma till mormor för mamma skulle städa där. Så, jag och pappa åkte ner på stan och jag köpte mössan som jag ville ha! Från Rut m.fl såklart. Mitt nya favoritmärke. Efter det ringde jag bror och vi fick komma upp till han en sväng på lite kaffe. Mamma smsade och vi åkte och hämtade henne. Och ja, sen vi kom hem har jag ätit en halv kanellängd och en munk. Gott! Nu ska jag renskriva mitt nationella prov i engelska!

Mössan!

¨

Jag köpte även Grizzly Man på Dollar store för 30 kronor! Har velat sett den länge nu, så jag slog till och köpte den!



Osminkat is the shit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0