kom ihåg mig då

Lars Winnerbäck, vilken kille va :) Har lyssnat på honom i några dagar nu, efter ett antal års uppehåll (korrekt mening?). Har dock inte lyssnat på hans "senaste" låtar osv. Gillar dom gamla bäst. Antar jag.

Idag då. Hälsocentralen HALV TIO. Jag var en zombie imorse. Att jag över huvud taget kom upp ur sängen är ett mirakel. Är där i fem minuter och hon konstaterar att jag måste träffa en doktor. NÄHÄ!? Det visste jag väl. Dom fattar ju ingenting när man ringer och bokar tid, och säger att man redan träffat en doktor men måste göra det igen! Åh, så nu får jag stå ut med min ömmande fot i tre dagar till. Men har jag stått ut i tre månader så är väl tre dagar ingenting. Iallafall, när jag kom hem från sjukhuset åkte jag och pappa och satte in pengar på banken. La alla pengar i ett kuvert och det kändes precis som att jag skulle göra något olagligt med dom, sådär som på film ni vet!

Som en maffiauppgörelse!


Efter vårat bankbesök (som inte alls kändes så spännande som jag tyckte, mer oerhört tråkigt! Ingen humor där på banken) gick vi till Aldos och käkade lunch! Focaccia blev det såklart. Var mätt hela dagen! Först nu blev jag hungrig. Sedan var jag i skolan en sväng, sen en sväng till på stan med pappa. Hittade en tröja från Rut m.fl på en affär på Köpmangatan, Not nak'd tror jag den heter? Men jag köpte den inte. Kanske imorgon, om jag orkar.



Nu på kvällen har jag vart hos grannen och blivit bjuden på äppelpaj! Kusinen min var också med. Spårar ju alltid. Men kul är väl det. Nu blir det lite TV med mamman :)

Pussohej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0