när man trivs

Hej! Idag har det varit en alldeles utomordentlig dag! Började dagen med ett samtal med min favorit Emma. Åkte till skolan och skrev nationellt prov i engelska, får väl se hur det gick. Jag tyckte att när jag skrev verkade det hela väldigt bra, men sen när jag läste igenom det kändes det väldigt simpelt. Men så kan det vara ibland. Efter skolan hämtade jag ut pappas cykelskor på Intersport, väldigt snällt av mig tycker jag. När jag kom hem hann jag bara in och vända för då stod Anna utanför för att hämta mig. Idag har vi nämligen varit till Medskogssjön och fikat och haft det trevligt. Det var så otroligt fint väder idag att jag nästan inte trodde det var sant. Så jäkla skönt!

Kvällen spenderade jag med Caroline. Följde med henne till Valbo där hon skulle skaffa en ny telefon. En Iphone blev det och hon var väldigt lycklig. Dock var hon inte så lycklig på vägen mellan Forsbacka och Valbo då vi fick punktering på ena däcket! Men allt slutade bra till slut. Vi fick däcket bytt och kunde rulla vidare! Inne på Media Markt blev jag riktigt sugen på en ny mobil, kamera, TV och Ipod! Men, sådant får vänta. Kanske skulle behöva en ny telefon då min telefon snart tappar knappsatsen och inte klarar av att ta emot två meddelanden samtidigt.

När jag kom hem la jag mig på soffan och kollade på TV. Jag måste säga att jag har blivit en riktigt TV-nörd! Fy skam. Jag tycker inte ens om TV! Hatar all reklam och skit. Bättre med film :)

Imorgon blir det skola igen! Och jag ska uträtta en del ärenden på stan också. Kan bli kul. Kan bli dyrt.

Ciao.

(Bilderna är från idag, och nu har jag snott dom från www.anagustafson.blogg.se)

Mina favoooskor :)



Jag njöt av en dag i solen!



Anna hade tur, hon fick en puss på kinden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0