somewhere

Ooops! 6 dagar sedan jag uppdaterade. Fy skäms! Men man kan väl säga att jag har varti upptagen. Shoppat, festat och kollat på TV varje kväll. Men sånt måste man väl också få göra ibland, right?! Men nu sitter jag ju här iallafall, och skriver. Jag vet inte riktigt vart jag ska börja faktiskt. Förra veckan bestod utav väldigt mycket shopping, men jag har inte orkat knäppa kort på allt! Och jag menar verkligen ALLT! Jag var helt galen förra veckan. Men jag har kommit på varför. Jo, pappa jobbade natt förra veckan, och på dagarna sov han ju, och då ville jag inte vara hemma och störa hans sömn. Så jag åkte ner på stan varje dag efter skolan, mest för att liksom ha nånting att göra, gå runt och kika och så. Men det funkar inte riktigt för mig att bara kika. Så ja, ni kan ju räkna ut själva. En sak som är bra är ju att jag har gynnat Sandvikens affären istället för att åka till Valbo! Jag köpte ett par skor på Hedmans skor, en tröja på Not nak'd och olika caféer har jag fikat på. Jag och Ida åt först på Aldos, sen fikade vi på ett nytt ställe på Köpmangatan som heter Café Mocca. Vi var också på Biståndsshopping! Kanske hur kul som helst. Ida köpte ett köksbord, i framtida syfte. Och jag köpte en väska och ett smyckeskrin. I vilket syfte det var vet jag ännu inte.

Jag vet att jag redan lagt upp den här bilden, men dom är så snygga att dom är värda att visas igen!



Ida på Café Mocca!





Världens dåligaste bild. Men det är iallafall en svart lite längre kofta med markerade armbågar! Från B.Young


Kofta från märket Rut m.fl, kommer från Not nak'd.




Nog om det ett tag! I söndags fyllde pappa och Emma år! Emma firade vi redan på lördagen då det bjöds på fest i bastun! (Inte i en bastu, utan Jäderfors IP kallas så) Det var riktigt trevligt! Massa folk, god mat och god dricka. Jag tror inte taxin gick hem förrens vid 03.30 faktiskt. Antagligen årets skönaste fest. En sak som var extra bra var MUSIKEN! Ingen jävla krogendiscopop! Utan riktigt hederlig ROCK och en massa musik som man kunde dansa och ha roligt till. Fem av fem toasters!

Såhär såg jag ut då. Är det bara jag som tycker att jag ser ut som en uppställd soldat från typ 1940-talets Tyskland? Jag tycker det iallafall..
Leggings från Bikbok
Blus från Rut m.fl
Kavaj från H&M
Skor från Crispin
Och håret fixade Anna på mig :)


Hm, detta är en outfit från i måndags tror jag.





Tröja från H&M (Fick den av Denise när jag fyllde 20)
Kavajen från H&M och skorna från Crispin


Hörs då.
Pussss..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0