There ain't a lot that you can do in this town

Okej, kräftskivan igår bestod av mig, Caroline och Evelina. Resten dissade, don't know why! Men men, vi satt inne hos mig och åt kräftor, sen begav vi oss till lokalen och då kom Denise och Ida. Satt där och drack och hade trevligt. Som mest var vi väl 20 personer tror jag. Mest Järbofolk, men det är väl inget fel på dom? Haha, skoja! Trevlig kväll, dock var jag väldigt trött. Och hade ont i foten. Kunde inte följa med på krogen. Vilket ALLA kunde. Klockan tolv var festen slut och jag började städa undan. Somnade väl runt halv ett. Väldigt skönt.

Det var nog om lördagen tycker jag. I fredags kom min favorit hem från sthlm, Emma! Vi åt sallad och kollade på Dobidoo (stavas det så) och drack vin. Roligt var när vi kollade på nån gala, vet inte vilken, en med massa svenska tvpriser, och Brolle kom ut på scenen, både jag och Emma drog en djupsuck, tog vinglaset och lutade oss tillbaka i soffan med ögon stora som fotbollar, kan hända att vi dreglade lite också. VILKEN JÄVLA KILLE! Fyfan vad snygg han är. Mmmmmöms!









Sjunga kan han också



Jag tror att jag avslutar här faktiskt! Eller? Nehe, ska jag visa dom få bilder som vi knäppte igår? Jaha, okej då.

Caroline hemma hos mig!



En cider att rekommendera! (ett eller två m? kan inte stava idag tror jag)



Näääjs med kall dricka!



Caroline fick dricka många klunkar när vi spelade Pyramiden



Denise och Ida bråkade, ganska rejält, om nötterna!



Jag ville inte vara med på kort



Roligare än så blir det inte idag här i min fina blogg! Btw kanske jag ska berätta att det såklart är Caroline som gjort en ny head till bloggen :) En tillfällig iallafall, vet hur jag vill att det ska se ut. Men jag måste vara med och styra då!

Nu ska jag nog kika lite tv eller kanske läsa en tidning, vad vet jag..?

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0