who am I to believe in love

Nu känner jag för att skriva blogg. Känner dock inte för mycket annat just nu. Har inget intressant att skriva om ändå! Egentligen. För ingen är väl intresserad av att veta hur ont jag har överallt eller hur sugen jag är på socker? Nej, jag tänkte väl det. Jag känner mig så otroligt tankspridd. Allt är liksom huller om buller i mitt liv och jag får liksom ingen ordning! Sitter och pratar med V och lyssnar på musik, det får en alltid på bättre humör.

Lägger upp en liten låtlista med mina favoritlåtar just nu, som jag verkligen tycker att ni ska lyssna på!

Adele - Make you feel my love
John Mayer - Free fallin'
Toto - Rosanna
Whitesnake - Love ain't no stranger
Bruce Springsteen - I'm on fire
Crash Test Dummies - Mmm Mmm Mmm Mmm
Johnny Cash - Solitary man
John Miles - Nice man Jack

Jag och Siri, julen 08.




Finaste julklapparna till världens finaste tjej






Avslutar med en bild på en sliten mig från Axmar Brygga i sommras..



God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0