don't believe a word!

Det måste ju vara den bästa låten i världen. Thin Lizzy i mitt hjärta!

Igår tog jag årets första promenad, med mig själv, i solen. Det var så underbart skönt. Jag gick i min egen takt och lyssnade på musik i min Ipod, som jag inte har uppdaterat med låtar på kanske två år. Men när man lyssnar på tidslös musik så gör det ingenting.

Och en liten klapp på axeln till mig själv, då jag har varit duktig och ätit mat nu, i flera dagar har jag varit duktig och ätit minst ett riktigt mål om dagen. Igår gjorde mamma potatismos och jag gjorde sallad och värmde qourn. Det händer liksom inte varje dag att jag äter riktig hemlagad mat. Mest blir det att man springer på stan eller är i Valbo, och tar något att äta ute. Så har det sett ut mest hela hösten. Räknade ut att jag käkat ute (fika, lunch) för 2000 kr i månaden, dom senaste två-tre månaderna! Det är inte okej. Ändring på det.

Eftermiddagen igår spenderade jag med Ida, vi drack kaffe och snackade skit. Smidde även planer inför nästa helg, det kommer att bli awesome! Kvällen spenderade jag med systrarna hund i deras källare. Käkade biopopcorn och kollade på alla TV-program som finns, typ. Jag är ju inte så "inne" när det gäller TV-tittande. Men men, jag tyckte att jag höll en acceptabel nivå ändå.

Vi kollade sedan på Sjätte sinnet och någon dokumentär som heter Sensing murder. Sen gick jag hem, i mörkret, alldeles själv. Verkar vara smart jag. Not..

Nu ska jag betala en räkning, som jag fått en påminnelse på redan. Jag har tappat bort den gamla räkningen.. helt bortblåst. Och nu har det egentligen också gått för lång tid på påminnelsen liksom, men whata.. man kan inte begära allt av mig! Jag har ju faktiskt ett liv utanför "betala-räkningar"-dagar. Liksom. Eller nåt.

Hejjjj

Justja, nu blire stan med kusinen. ID-foto och sådant. Sen ikväll sthlm. Fan vad coolt då.

gillarnastarktalllså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0