downtown sundown

Dagen D är här. Och kors i taket, jag somnade hur lätt som helst igårkväll. Jag trodde att det skulle bli som kvällen innan igår. Då kunde jag verkligen inte sova. Jag var helt sprallig i kroppen och hade lite ont i ryggen också, så jag kunde helt enkelt inte ligga still! Men, till slut, vid 02.30 somnade jag.

Igår packade jag hela dagen och handlade det sista som behövdes. På kvällen lagade jag bakad potatis och avnjöt en sista måltid, på 5 veckor,  med mamma och pappa. Det vart kanongott, såklart. Mästerkock som man är. Sedan packade jag lite till och avslutade kvällen med att kolla på Predators med pappa. Galet bra film. Gillar Adrien starkt! Men, allvarligt, jag är helt dökär i asiaten! Ja, han med tatueringar över hela kroppen. Mmmmm!

Jag tänkte efter jag sett filmen.. var det verkligen så smart att kolla på en film där folk blir jagade av monster i en djungel? När jag idag ska flyga till en land som består av en hel del djungel? Ja, jag vet inte jag. Men, det visar väl sig när vi kommer fram. Om jag är rädd alltså! Inte om det finns monster i Thailand. Men det gör det väl inte? Eller? Ett litet litet monster träffade jag på sist jag var i Thailand i alla fall, när jag stod i duschen i vår Bungalow.



Men, hoppas att vi inte stöter på några större faror denna gång! Nej, nu har jag faktiskt inte tid med detta längre! Skall måla naglar och greja lite med packningen.

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0