båda sidor nu

Alltså, det kan inte snöa så här mycket nu? Vad less jag blir! Ida, leta fram skoteroverallen! Ikväll blir det varken skinnjacka eller converse! Ska nog inviga min cape som jag köpte på Zara i Stockholm. I höstas köpte jag den, aldrig använd. Ovanligt när det gäller mig va? Nej..

Dagen än så länge har inte bjudit på allt för mycket. Jag har i alla fall lyckats städa mitt rum och bytt sängkläder. Intressant dag va? Eller just ja, jag har faktiskt cyklat hem till Emma för att hämta tillbaka mina kängor som jag glömde där i lördags. Har även fått i mig lite mat och en kopp kaffe. Nu blir det att börja göra sig iordning till kvällen! Får se om det blir som förra helgen med klädval. När jag stod i en timme och provade varenda plagg i garderoben. Nej, så får det inte bli ikväll. Idas pappa skjutsar in oss och så köper vi med oss thaimat på vägen till Gävle.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0