exclusive lee

God morgon på er! Har precis ätit frukost och sitter nu och kikar ut genom fönstret och ska strax byta om till ut-och-gå-kläder! Min vän Angelica kommer förbi, precis som igår kväll, så ska vi ut och gå i en timme! Igår höll vi ett jäkla tempo måste jag säga. Vi gick runt hela stan (stora Sandviken liksom) på en timme. Sträckan är lång och bör nästan ta mer än en timme, men som sagt, vi höll ett jäkla högt tempo. High five för den.

Jag längtar efter mina skor som jag beställde igår! Vill att dom ska stå utanför dörren när jag går ut idag. Men, jag har tur om jag ens får dom tills på fredag. För på fredag vill jag vara kanonfin. För vet ni vart jag ska då? Jo, jag ska på konsert i Gävle på Gasklockorna. Jag och Ida ska nämligen se ingen mindre än HÅKAN HELLSTRÖM! Det längtar jag också till. Och tänk att få glänsa i ett par nya skor då. Men, det kanske är skönast att ha converse då? Det kanske är skitigt där inne, och förresten så är det ju väldigt slaskigt och plaskigt ute. Så det kanske inte är någon idé att ha dom nya skorna då. Jag får väl isånna fall inviga dom på lördag.

Exclusive Lee



Kommentarer
Postat av: Maria

Toksnygga! Men ta din Converse på fredag =)

2011-03-17 @ 12:48:59
URL: http://mischomascho.blogg.se/
Postat av: malin

Tack! Ja, det blir nog Converse då. Vill ju inte förstöra mina nya bebisar :)

2011-03-17 @ 16:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0