he's a real cool cat

Dagen har spenderats med Anna på stan. En lunch på Aldos i tre timmar. Välbehövligt! Gick sedan runt och kikade lite i affärerna. Inhandlade dock inget intressant idag. Ett par leggings och sminkborttagning! Anna fick en grov hostattack så vi gick ut från gallerian för att ta lite luft. Då såg jag Gun (en lärare från HR) lite längre fram, så vi marsherade efter in på Intersport och stod och pratade med henne en stund. Fick sedan skjuts hem.

Väl hemma satte jag igång att laga lasagne. Och såklart, mästerkock som man är, så blev det oerhört gott. Och mitt älskade Liverpool spelade mot Braga ikväll, så jag och far åkte hem till bror och kikade på den matchen då vi inte äger Canal+ sport. Så kvällen har spenderats på Hyttgatan med kaffe och kaka.

Nu lockar sängen oerhört mycket. Sjukt trött. Bjuder på en dålig outfit-bild. Boots från Din Sko, tröja från Cubus, FAKESKINN-jacka från Lindex och ett par "armvärmare" (?) också från Lindex.

ciaoooaoaoao



lolli the cät


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0