infra-morfin

Oh, vilken härlig dag! Solsken precis hela dagen. Åkte ner på stan och hämtade systrarna Lund. Sedan handlade jag det sista jag behövde till pastasalladen jag bjöd Angelica på. Och sen satt vi så här på min veranda hela dagen. Jobbigt liv. Not.

Ida kom över en sväng och satt och snackade lite skit med oss. Alltid lika trevligt. Vi planerade att vi ska åka till Valbo på torsdag. Jag var på IKEA igår och köpte en klädställnig och en pall. Ska visa en bild på den imorgon tänkte jag! Det blev kanon. Så, nu har jag mer plats för kläder! Wehooo. På torsdag är jag i alla fall ute efter ett par svart höga jeans. Det skulle göra susen i min garderob. Har många blusar och toppar som jag inte kan använda eftersom jag inte har några byxor. Använder bara leggings. Jämt och alltid. Skönast det.

I söndags bestämde jag mig för att sluta äta onyttigt i veckorna, och vara mer ekonomisk. Men det har inte börjat så bra kan jag konstatera. Jag har inte varit speciellt onyttig, men igår blev min middag en pizzaslice på IKEA, och shopping på IKEA blev det också.. klädställning och pall och det där. Och idag beställde jag hem ett par skor från
Nelly.com. Dom kostade bara 359 kr. Så det var gratis. Ju. Typ.

Nu ska jag prata vidare med V.

Godnatt......







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0