last kiss

Hej! Kom precis hem från Valbo. Åkte dit tidigt imorse med Ida, Angelica och Madde. Emma var redan där så vi möttes upp och vi fastnade inne på Bik Bok där jag provade 15 par jeans. I samma färg och modell. Storlekarna var så galet olika att jag höll på att smälla av. Och svettigt blev det. Ni vet, när kompisarna står utanför och väntar, och man blir irriterad för att ingenting passar, men man vill ändå ha dom där brallorna! Hon i butiken hjälpte mig att hämta storlekar, men ingenting passade. Så jag gick tomhänt ut därifrån. Det gjorde jag dock inte när jag gick ut från H&M. Där hittade jag ett par höga svarta jeans, som satt precis som jag ville att dom skulle göra. Ska antagligen använda dom imorgon, så då lägger jag upp den bild!

För första gången på väldigt väldigt länge kände jag den där känslan av att man är nöjd av shoppingrundan. Efter att jag hade köpt jeansen kände jag liksom "nej nu kan jag åka hem". Otroligt skönt.

Det varade i 3 minuter. Sen var man på banan igen.

Inte en charmig bild (det finns inga sådana på henne). Men jag vill bara skriva hur stolt jag är över henne. Blev så glad när vi pratade sist.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0