lite för mycket av det goda

I lördags vankades personalfest. Jag, Angelica, Madde och Sandra fick skjuts av mami till arenan där festen började med en gång. Vi blev bjudna på en varsin cider, sedan gick det bara utför. Jag och Sandra köpte två flaskor vin totalt, och jag drack väl upp en och en halv. Jag och Madde vann tipspromenaden och priset var skumpa! Efter det var det tack och god natt för min del. Ringde taxi klockan 22.00. Sedan sov jag till 11.30 dagen efter. Det kändes, om jag säger så. Men dom andra festade vidare på kvällen och drog in till Gävle och hade skitkul. Vi måste styra upp en personalfest snart igen, och då ska jag ta det lite lugnare med vinet.

På söndagen åkte jag, mamma och pappa hem till bror för att se på Liverpool och SAIK. Vi såg Liverpool på TV:n och SAIK-Bollnäs på datorn. Och såklart vann bästa SAIK! Och då stod det klart, Livingroom/Lobby skulle slå upp dörrarna för oss glada Sandvikenbor. Och man måste väl ställa upp när brudarna drar med en på fest! Så, det var bara att ladda batterierna (det hade jag ju gjort i fler timmar än tjejerna i för sig) och hem och duscha, på med partykläderna och hem till Sandra for vi. Förfestade och drog till Lobby. Där var det HELT GALET! Alla var som antiloper som hoppade runt och sjöng "SM-GUUUUUUUUUUUUULD!". Stämningen var på hög nivå, om jag säger så.

När hjältarna entrade Living Room exploderade hela stället. Och självklart stod också jag och Angelica mitt bland alla och skrek ut vår glädje när SAIK-laget kom in. Det var faktiskt rätt häftigt. Men, mer än så orkade vi inte. Vi åkte hem och sov när klockan var 02.00.

Min outfit var lik den jag hade i fredags, höga svarta jeans och vit transparent blus från Thailand.



Skumpa med sugrör.



Körde på dom nya ursnygga klackarna från nelly.com!



Magnus och Jennies katt Sture, han är så fin.



Och stora Ruben såklart!



Och såhär satt vi och följde söndagens matcher. Och såklart vann både Liverpool och SAIK!

Ja, det var lördag och söndag det!

Hejj



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0