räcker jag till

Vilket härligt väder det är ute! Därför har jag såklart spenderat tre timmar i solen dag. Tråkigt att man inte kan ha bikini på sig bara. Som i Thailandoo! I alla fall. Som vissa kanske tror så har jag INTE suttit still i solen och solat. Nej nej, här har det arbetats på hög nivå! Jag har nämligen skottat fram verandan på framsidan. I syfte att sitta och sola resten av veckan, såklart. Det tog ungefär tre timmar, och jag vilade inte någon gång. Starkt gjort av mig. Antagligen kommer jag att ha en störd träningsverk imorgon. Men, vad gör man inte för att kunna sitta ute och ha kafferep med sina brudar?

Såhär såg det ut när jag började



Och så här fint blev det när jag var klart




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0