tro och tvivel

Herregud, det är redan onsdag! Min helg har varit GRYM! Den bästa på länge måste jag nästan säga.

På fredagen köpte jag och Ida mat från thai-vagnen vid Prix, åkte till Gävle och förfestade innan vi tog en taxi till Gasklockorna där vi skrek oss hesa till vår älskade Håkan Hellström! För första gången såg jag min idol och förebild. Han är så grym, Håkan. Det var ca. 900 personer i lokalen och trycket var högt. Alla sjöng/skrek med i låtarna och armarna var i luften i princip hela tiden. Det var galet, och hur underbart som helst.

Man önskar alltid att bandet ska spela alla ens favoritlåtar, men det funkar ju inte riktigt så. Men, konserten får fem av fem toasters av mig! Och ni som säger att Håkan inte kan sjunga, och att han är en fjant, SE HONOM LIVE! Det är så bra. Så mycket bättre än dom inspelade låtarna. Mer tryck, mer rock, mer av allt.

Efter konserten tog vi en taxi tillbaka till Sara på söder. Det var tänkt att vi skulle gå ut på någon bar, men hemma hos Sara drack vi kaffe och jag och Ida höll på att somna. Då ringde vi skjutsen och åkte hem till Vallhov.




Och min outfit på Håkankvällen blev dom nya höga svarta jeansen och en mörkblå transparent blus som jag köpte i Thailand.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0