vår, snart är du här

Idag har jag varit otroligt effektiv. I alla fall mer än vad jag brukar vara. Jag klev upp vid halv nio. Duschade och gjorde mig iordning. Åkte ner på stan och köpte fika på Marangoni. Handlade ett par nya pilotbrillor på Lindex. Bild visar jag imorgon. Gästade Madde och Alicia och sa adjö. Dom åker ju till Thailand ikväll vid elvatiden. Lycko dom! Men, jag var ju faktiskt nyss där!

Sedan begav jag mig hemåt. Traskade upp till Angelica och snackade skit med henne och Emma. Det gör vi för sällan tycker jag. Ändring. Gick sedan hem och pappa stod och stekte pannkakor när jag kom hem. Mmm!

Kom in för en stund sen. Blev en timmes promenad med bästa Ida. Nu ropar pappa inne från vardagsrummet. Vi har fått någon slags Harrison Ford-noja! Så nu blir det Jagad.

Glänste i mina nya boots idag! Love <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0