we almost had it all

Vad är det som händer utanför mitt fönster? Det SNÖAR!? Åhhhhhhhh, jag blir galen. Jag gillar vintern, men jag gillar inte detta mellanting. Antingen är det vinter, eller så är det vår. Inte nåt jävla skit in between! Men, vad gör det, idag ska jag luncha med en god vän, så jag tänker trotsa detta oväder och åka ner på stan. Kanske hittar jag en ny vårjacka? Har ju redan hittat en på B.Young. Men den var lite dyr tyckte jag. 600 kr, och det var inte mycket till jacka. Men, det var snygg. Som fan. Så, vi får väl se vad som följer med hem i shoppingpåsarna idag.

Grejen är ju, att min garderob består till 50 % av NYA kläder. Prislappen kvar på en hel drös. Jag skäms litegrann faktiskt. Jag försöker ju leva ett någorlunda miljövänligt liv. Men, jag har tänkt på att mina obligatoriska shoppingdagar inte alls bidrar till någon miljöförbättring. Såklart tvärtom.

Men i alla fall. Tänkte visa allt i garderoben, som är nyinköpt! Jag har ju inte visat någonting från Thailand! Förutom tavlan på Siri. Men, jag har inte tid att fota allting nu. Måste först och främst hitta laddaren till kameran. Det kliar lite i mina fingrar tills det blir vår/sommar då jag får användning för allting jag köpt i Thailand! Det ska bli så härligt.


Ruben gillar Pink Floyd



Ruben gillar Johnny Cash



Jag gillar Ruben!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0