when you look at me

Kom precis hem från att ha skjutsat mormor till hälsocentralen. Efter det åkte vi till Enen och handlade, sedan bjöds det på fika hemma hos henne. Kaffe och wienerbröd. Satt fint det! Så, nu sitter jag åter här vid datorn och vet inte riktigt vad jag ska göra med mitt liv. Är lite frustrerad idag. Humöret är inte på topp! Sitter och kikar på utbildningar, au-pair i England (eller nåt annat land som inte är Sverige).. Men jag blir galen! Ingenting passar mig. Är mitt öde att stanna i Sandviken och åka utomlands en vecka om året? Är det så? Då går jag ju och lägger mig på en gång..


tur att det finns fula kort man man kolla på












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0