zola!

God eftermiddag folket! Sitter här vid datorn och inte gör ett skit. Har precis varit ute med Zola, jag är ju hundvakt denna vecka. Vilket jag inte har berättat för er! Zola är Carros hund. Och Carro är den som klippte min Siri. Så nu är Carro i Sälen och vi får ha Zola (skrämmande lik Siri) i en hel vecka. Helt underbart med en hund i huset. Dock lite läskigt, eftersom det är samma ras som Siri, och som sagt, dom är väldigt lik varandra till både uteseende och sätt att vara.

Nu ska jag över till grannen för en kopp kaffe. Och kanske en apelsin.


Kommentarer
Postat av: Maria

Så fiin, nu blir det väl snart en liten valp eller?

2011-03-27 @ 14:08:49
URL: http://mischomascho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0