2800 ostskivor, gurkbitar, tomathalvor och salladsblad senare

För att försöka varva ner efter ett jobbpass skriver jag ett inlägg. Jag är oftast otroligt uppstressad efter jobbet. "Jobbet", som om jag har ett jobb. Nej, men extrajobb. Idag hade Sandvik årsstämma. Det vill säga att dom.. ja, jag vet inte riktigt vad dom gör. I alla fall så får alla som äger aktier i Sandvik (jag, hehe) komma, och dom redovisar väl året som gått antar jag? Delade ut lite priser gjorde dom också. Och åt mackor. 1200 personer som ska ha en macka var. Det blir 1200 mackor det. Och dom gjorde vi såklart. Många mackor blev det. Mycket att städa efter också. Tänk, 1200 personer som dräller kaffe och smular med mackor. Men, tur att det var ett riktigt dreamteam som jobbade. Det gick fort att få undan allt.

Kvällen tänkte jag ska bestå av plock och städ i mitt rum. Kan hända att det blir en och annan film med pappa. Men vi får se. Det känns som att jag inte har varit hemma på flera veckor. Förra veckan var jag i Torsby, och veckan innan förra veckan jobbade jag hela veckan.

Och imorgon är det dagen D! Imorgon kl. 15.00 går bussen mot Globen! Jag och pappa ska åka och se Roger Waters! Kan bli hur coolt som helst.











KUNGEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0