det är många som har fredags mys idag, undra vad det är för nåt?

Ja, jag vet i alla fall inte..

Jag ska ha fredagsmys idag tänkte jag. Kika lite på Idol och äta en massa onyttiga saker. Helgen bjuder på inflyttningsfest och adventsfrukost. Förresten så är jag ledig i hela tre dagar! I rad! Kors i taket. Måndagens äventyr består av tandläkarbesök (som jag hatar dessa just nu, men ändå älskar... svårt det där) i Gävle, vi får se om jag fortfarande kan hålla shoppingfingrarna i styr? Det har jag faktiskt gjort ni i flera veckor! Fast man kan lätt tro att jag har handlat, med tanke på innehållet i min blogg dom senaste veckorna..

Men, som sagt, inget är inhandlat! Det blir många kors i taket det här..

Nej, snart börjar Idol, och jag ska bänka mig framför TV:n. Ciaoo!

Kommentarer
Postat av: Sandy

Vi får fredagsmysa en dag när alla kan! :) Så ska ja visa hur det går till ;)

2011-11-25 @ 22:30:22
URL: http://isaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0