fantastico

Kvällen igår spenderades med mina fina tjejer. Skyndade hem från jobbet, tog en snabbdusch och åkte sedan och hämtade Blondi! Vi styrde skutan mot Sandra där det vankades tacos (alla som känner mig vet att jag har ett sjukt beroende till den maträtten). Angelica, även kallad mathitler, tog över matlagningen så fort vi kom innanför dörren. Det uppskattades av värdinnan Sandra. Vi avnjöt en god middag som avslutades med bärpaj och handvispad vaniljsås. Därefter förflyttade vi oss från matbordet till Sandies nyinköpta soffa och kollade på Grey's (första gången för mig, förstod nada). Sedan spårade det mesta ur. Så vi tog ett beslut om att bege oss hem igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0