hej

Jag är så kluven när det gäller det här med bloggandet. Jag vill blogga för att jag tycker att det är kul att skriva. Men samtidigt vill jag inte skriva ordagrant om vad jag gör och vart jag håller hus om dagarna. Jag vill liksom inte det, helt enkelt. Och då blir väl hela grejen med att blogga förstörd, eller? Det blir kanske tråkigt att läsa om min besatthet av shopping (trots att jag nu inte shoppat på över två veckor!) och mitt extrema sockerberoende? Jag vet inte. Kul är det att blogga i alla fall. Så jag fortsätter väl tills jag tröttnar.

Helgen har spenderats med min syster. Min älskade älskade älskade bästa syster!














Mys, matlagning, bakning och mera mys. En sån otrolig energikick i varandras närhet.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0