holy moly me oh my

Helt otroligt! Jag skrev upp två saker som jag skulle utföra idag. Och kors i taket, jag gjorde båda två! Några klick sen var det klart. Inte jobbigt alls. Och då pratar jag inte om att beställa kläder till mig själv, även om det är min absolut högsta önskan. Nej, jag har faktiskt beställt saker till nära och kära (det känns bättre att beställa saker till andra än till mig själv).

Sömnen var långt borta igårkväll då jag låg och tänkte på Asos.com och alla fantastiska plagg. Men jag måste ändå ha lyckats somna. Men det tog tid. Och jag vet inte hur min hjärna fungerar, men riktigt bra kan det inte fungera. Jag drömde den antagligen sjukaste drömmen någonsin inatt. Det var fruktansvärt och hemskt. Det var mord hit och dit och hela familjen var inblandad. Usch, det var inte alls trevligt. Men det är ju så underbart att vakna och inse att det bara var en dröm. En liten dröm som min sjuka hjärna kokat ihop.

Idag var det lite roligare att jobba än andra dagar. Dock var inte Cicci med (därav jobbar jag) men resten av dårarna jag jobbar med gjorde dagen trevlig. Speciellt när Sandra berättar om hennes och Angelicas helg. Fattar inte ibland alltså.. haha! Och dom ska vara mina vänner, är jag likadan? Jag vet inte, haha! Men snart är väl jag också fit for fight och kan spåra tillsammans med dom.

PS.
Jag blir kär i min egen syster när jag ser på detta foto.


Älskade människa. Don't you ever leave me girl :)

Kommentarer
Postat av: Syster

Jag älskar dig finaste <3

2011-11-08 @ 08:26:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0