hur snygg?







En fantastiskt vacker jumpsuit från Asos.com. Vill ha vill ha vill ha! NU! Cirkus 450 riksdaler (billigt ju).

Jag har funderat lite över mina matvanor dom senaste veckorna. Eller, helt ärligt så har jag inga matvanor. Ovanor har jag, men mat? Jag kommer knappt ihåg när jag åt mat sist. Typ. Jag vet inte vad som mättar min mage på dagarna, och visst är det då komiskt att jag jobbar i ett kök? Jag producerar fruktansvärt nyttiga sallader på jobbet. Men vad stoppar jag då i mig varje dag? Jo, det ska jag ta och berätta för er. Jag småäter hela dagarna. Precis hela tiden. Socker i mängder. Om jag blir hungrig på jobbet, så har jag oftast inte tid att äta. Så istället för att vänta till kl. 14.00 då vi äter lunch, så stoppar jag i mig en chokladbit eller något annat som höjer mitt blodsocker till skyarna. Jag har nu insett att det måste bli skräpning. Så, imorgon ska jag äta frukost hemma (vanligtvis sover jag så länge jag bara kan, hoppar i kläderna och cyklar som en zombie till jobbet) och försöka äta ett litet mellanmål innan lunch. Mitt nuvarande matschema är katastrofalt. Fullständig kaos råder antagligen i min kropp, och det märks! Jag är trött jämt, hänger inte med (som vanligt kanske..) över huvud taget, orkar inte gå ut och röra på mig, orkar inte tänka eller läsa längre texter utan att tappa bort mig totalt. Ja, ni hör ju! Katastrof! Jag som vill bli blodgivare! Jag tror inte att jag är en godkänd kandidat faktiskt. Jag bör ha brist allt som har med vitaminer och mineraler att göra.

Så, från och med imorgon ska jag skärpa mig! Vi får se hur det går.



Jag bjuder på en drunk eye

Kommentarer
Postat av: kickie

klokt beslut

2011-11-21 @ 09:35:53
Postat av: Maria

Hörru drunkeye! Du är en shopoholic, tant faster blir oroad.

Men grymt snygga kläder du letat fram.... =)

2011-11-21 @ 14:08:18
URL: http://mischomascho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0