salvation

Min pappa har en förmåga att tömma systemkameran på alla bilder och föra över dom till sin egen dator och sedan radera allt på kameran! Tror han att jag orkar leta på ett USB och föra över alla bilder och sedan föra över dom till min dator? (dagens lyxproblem). Fruktansvärt jobbigt. Och han slutar inte när jag ber honom att inte radera bilderna från kameran förrens jag har lagt över dom på min dator.

Ni ser vilka problem jag har!

Okej då, jag ska inte klaga på småsaker. Det finns värre saker. Faktiskt. Lyssnade ni på låten jag länkade för någon dag sen? Hoppas det. Annars har ni missat något fantastiskt. I skrivande stund lyssnar jag faktiskt på den. Så bra! Sitter här och praktiskt taget väntar på att jag ska cykla till jobbet. Men först ska jag cykla förbi ICA och köpa mynta. En självklar garnityr till desserten ikväll. Jag hoppas att något SAIK-fan ska vara sugen på dessert ikväll. Den kommer att bli awesome! Ska försöka knäppa ett kort när den är klar. Hoppas också att det kommer någon och beställer mina fantastiska grönsaksspett med bulgursallad och tzatziki. Den kommer också att bli awesome. Kanske att jag hinner få ett foto på den också. Så, alla ni som ska se SAIK-Vetlanda ikväll, kom in till oss i restaurangen och beställ det jag just rekommenderade.

Bjuder på bilder som endast finns på pappas dator.





Glass vid Nybrokajen när det var varmare ute



Zola i våras






Sture på brorsans födelsedag









Man fyller bara 21 en gång






Har Ruben varit så liten? Helt otroligt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0