slow dancing in a burning room

Jobb jobb jobb. Vem kom på att 8-16 var ett lämpligt arbetspass? Hela dagen försvinner.. Extra jobbigt tycker jag att det är nu när det börjar bli mörkare tider. Solen har knappt kikat fram när jag cyklar iväg till jobbet och när jag väl slutar är det sopsvart ute. Jag behöver solljus! Nånting mer jag behöver är kläder. Kläder, skor och en bikini. NU!

Är det någon som köpt en bikini från utlandet genom internet? Är storlekarna annorlunda? Jag har hittat en perfekt som jag vill ha. Men jag vågar inte beställa! Tänk om den inte passar. Då kommer jag gråta floder. Ska jag sluta analysera och bara beställa, så får det bli som det blir..? Beslutsångest.com



Förresten, när man jobbar 7 dagar i veckan, då är man väl värd lite shopping?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0