tatueringsdags?

Såg precis att Carro (Zolas matte) lagt upp en ny bild på sin tatuering på skuldran. Hon har tatuerat in Divas (Zolas kompis) tassavtryck med text och Divas födelsedatum och så. Då blev jag så taggad på att göra en fortsättning på min egna tatuering! Det är Siris tassavtryck och det är två år sedan jag gjorde den. Den har bleknat lite med åren så jag tycker att en rust av tatueringen är läglig. Jag vill också att en text ska tillföras, antingen över eller under tassen. Jag har inte bestämt mig än. Och så ska tassen få klor och lite päls på sidorna. Så att det helt enkelt ser lite större ut, så som den ska vara.







Kanske det vore snyggast att ha en kort text under tassen?



Alltid vi två tjejen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0