finbesök















Finbesök från Knivsta, kusiner och faster! Dock var det bara en filur som fick vara med på kort. Dom andra två syns i bakgrunden. Känner mig lite dum nu i efterhand som inte tog ett kort på Jennifer! Men hon var väldigt inne i spelet på pappas telefon.

Det blev en trevlig eftermiddag med många skratt, och även gråt, men det stod David för. Men han är väldigt lättcharmad så han börjar skratta lika fort igen. Vi åt och fikade, sedan gick vi en sväng till lekparken. Sedan blev det dags för hemfärd för Knivstaborna.

Den närmaste timmen ska jag spendera framför datorn och planera mina framtida studier. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Maria

Så fina kort.Tack för mat o fika. Sök nu, jag tror du kommer in.Kram

2011-10-04 @ 10:40:25
URL: http://mischomascho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0